Veelgestelde vragen

  • Worden in 2018 ook weer Rabobank ZOOmeravonden georganiseerd?
  • Vanaf wanneer is het mogelijk kaarten voor de Rabobank ZOOmeravonden te bestellen?
  • Hoeveel kaarten kan ik bestellen?
  • Hoe bestel ik kaarten voor de Rabobank ZOOmeravonden?
  • Waarom zijn er kosten verbonden aan de Rabobank ZOOmeravonden?
  • Is het mogelijk extra kaarten bij te kopen voor de Rabobank ZOOmeravonden?
  • Klopt het dat abonnementhouders, die voor 18.00 uur in de dierentuin zijn, niet hoeven te betalen?
  • Ik heb kaarten besteld voor 2 volwassenen en 2 kinderen. Kan ik deze samenstelling nog veranderen?
  • Ik ben klant van de Rabobank Rotterdam, maar (nog) geen lid. Hoe kan ik aan kaarten voor de Rabobank ZOOmeravonden komen?
  • Ik heb minder kaarten dan het maximale aantal besteld en zou extra kaarten bij willen bestellen. Is dit mogelijk?
  • Ik heb teveel kaarten besteld. Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?
  • Ik heb kaarten besteld voor een verkeerde datum. Is het mogelijk dit aan te passen naar een andere datum?
  • Ik kan mijn inloggegevens Rabo Leden Exclusief niet (meer) vinden. Hoe kan ik nu kaarten voor de ZOOmeravonden reserveren?
  • Ik ben klant en lid van de Rabobank, maar heb geen inloggegevens voor Rabo Leden Exclusief.
  • Ik heb kaarten besteld voor de Rabobank ZOOmeravonden via www.raboledenexclusief.nl, maar word niet doorgeleid naar de betaaloptie. Hoe moet ik nu de betaling doen?
  • Er is iets misgegaan met de betaling via iDeal en nu kan ik niet meer op de reserveringspagina komen.
  • Ik wil de kaarten betalen met een rekening anders dan die van de Rabobank. Kan dat?
  • Ik heb de mail met de bevestiging en e-ticket(s) niet meer in mijn e-mailbox. Kan ik deze bevestiging nogmaals opvragen?
  • Krijg ik een entreebewijs als ik bestel via www.raboledenexclusief.nl?
  • Ik heb de kaarten besteld en betaald, maar heb geen bevestiging ontvangen.
  • Kan ik buiten de online bestelmogelijkheden om toch aan kaarten komen?
ALGEMEEN
Worden er in 2018 ook weer Rabobank ZOOmeravonden georganiseerd?
Ja, ook in 2018 organiseert Rabobank Rotterdam ZOOmeravonden in Diergaarde Blijdorp. Deze avonden zijn mogelijk dankzij het partnership dat Rabobank Rotterdam en Blijdorp 14 jaar geleden zijn aangegaan. De ZOOmeravonden zijn exclusief voor leden van Rabobank Rotterdam (maximaal 4 kaarten per lid) te bezoeken. De data voor 2018 zijn woensdag 18 juli en woensdag 22 augustus. Leden zijn van 16.00 tot 21.30 uur welkom in de dierentuin.

Vanaf wanneer is het mogelijk kaarten te bestellen voor de Rabobank ZOOmeravonden?
Vanaf begin juni is het mogelijk kaarten te bestellen voor de Rabobank ZOOmeravonden 2018. Bestellen kan via de website www.raboledenexclusief.nl. Alleen leden van Rabobank Rotterdam kunnen kaarten bestellen. Zij ontvangen per e-mail een uitnodiging met persoonlijke code voor de ZOOmeravonden.

Hoeveel kaarten kan ik bestellen?
Ieder lid van Rabobank Rotterdam kan maximaal 4 kaarten voor één van de Rabobank ZOOmeravonden bestellen.

Hoe bestel ik kaarten voor de Rabobank ZOOmeravonden?
Bestellen kan online via de website van Rabo Leden Exclusief (www.raboledenexclusief.nl). Aan de bestelmethode is het digitale betaalsysteem iDeal gekoppeld zodat u direct de bestelde kaarten kunt afrekenen waarna u de bevestiging (e-ticket) automatisch ontvangt. De link naar de bestelmethode vindt u in de ZOOmeravonden uitnodiging die u in juni via e-mail van Rabobank Rotterdam heeft ontvangen.

Waarom zijn er kosten verbonden aan de Rabobank ZOOmeravonden?
De ZOOmeravonden worden georganiseerd vanuit het partnership van Rabobank Rotterdam en Diergaarde Blijdorp. De keus om een symbolisch bedrag te vragen voor de entreekaarten van de Rabobank ZOOmeravonden sluit aan bij onze boodschap: ‘Samen de stad sterker maken’. De gehele opbrengst van de kaartverkoop wordt door Rabobank Rotterdam namelijk geschonken aan Diergaarde Blijdorp zodat vernieuwingen in de dierentuin mogelijk blijven. Omdat subsidies vanuit de gemeente de laatste jaren zijn teruggedraaid, is iedere financiële ondersteuning zeer gewenst. Op het verlanglijstje van de dierentuin staat nog een aantal projecten die dankzij onze donatie wellicht binnenkort gerealiseerd kunnen worden. Onze leden hebben inbreng in de keus voor het project waar het totale bedrag aan gedoneerd zal worden.

Is het mogelijk om extra kaarten bij te kopen voor de Rabobank ZOOmeravonden?
Het is binnen ons systeem niet mogelijk om extra kaarten bestellen. Per lid hebben we een maximum gesteld op 4 kaarten. Er is wel een manier om met meer personen de dierentuin te bezoeken. Tot 18.00 uur is het nog mogelijk bij de kassa kaarten te kopen. Dit is echter wel tegen het reguliere tarief (€ 23,- voor volwassenen en € 18,50 voor kinderen 3 t/m 12 jaar). Kinderen tot 3 jaar kunnen de ZOOmeravonden gratis (en zonder entreebewijs) bezoeken. Wanneer u een abonnement heeft bij de dierentuin kunt u tot 18.00 uur de dierentuin betreden. Na 18.00 uur is toegang alleen nog mogelijk voor leden die hun bevestiging (e-ticket) kunnen overdragen.

Klopt het dat abonnementhouders, die voor 18.00 uur in de dierentuin zijn, niet hoeven te betalen?
Dit klopt inderdaad. Abonnementhouders kunnen namelijk op reguliere dagen tot 18.00 uur de dierentuin betreden. U kunt dan (op de dagen van de ZOOmeravonden) langer in de dierentuin blijven. Het liefst hebben we natuurlijk dat iedereen een kaartje voor de ZOOmeravonden koopt. Zo kunnen we namelijk de bezoekers tellen en kunnen we straks een nóg mooier bedrag overhandigen aan Diergaarde Blijdorp ten behoeve van één van de twee te steunen projecten.

Ik heb kaarten besteld voor 2 volwassenen en 2 kinderen. Kan ik deze samenstelling nog veranderen?

Het is geen probleem om met een andere samenstelling dan hetgeen is besteld de Diergaarde te betreden. We vragen dit binnen het bestelproces alleen voor onze eigen administratie en kijken bij de entree naar het totaal aantal personen.

Ik ben klant van Rabobank Rotterdam, maar (nog) geen lid. Hoe kan ik aan kaarten voor de Rabobank ZOOmeravonden komen?
Alleen leden van Rabobank Rotterdam hebben de mogelijkheid binnen het ledenwaarderingsprogramma te profiteren van diverse aanbiedingen. De Rabobank ZOOmeravonden is zo’n exclusieve aanbieding. Wanneer u nu lid wordt, kunt u direct gebruik maken van het aanbod. Op de website www.raboledenexclusief.nl vindt u het inschrijfformulier. Uw aanvraag voor lidmaatschap wordt dan direct verwerkt.

Ik heb minder kaarten dan het maximale aantal besteld en zou extra kaarten bij willen bestellen. Is dit nog mogelijk?
Per lid geldt een maximum van 4 kaarten voor één van de Rabobank ZOOmeravonden. Mocht u extra kaarten willen reserveren omdat u nog niet het maximale aantal heeft besteld, dan kunt contact opnemen met onze ZOOmeravonden Helpdesk. Zij zijn op werkdagen van 09.00 tot 17.00 uur te bereiken via telefoonnummer (0800) 020 2730 of via e-mailadres zoomeravonden@dmdesk.nl.

Ik heb teveel kaarten besteld. Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?
Een wijziging in uw reservering kan aangepast worden door onze ZOOmeravonden Helpdesk. Neem daarvoor via e-mail (zoomeravonden@dmdesk.nl) of telefoon (0800 - 020 2730) contact op met één van de Helpdesk medewerkers. Zij zijn op werkdagen te bereiken van 9.00 tot 17.00 uur.

Ik heb kaarten besteld voor een verkeerde datum. Is het mogelijk om dit aan te passen naar een andere datum?
Helaas is het niet mogelijk om de kaarten om te zetten naar een andere dag. U kunt wellicht iemand anders verblijden met uw entreebewijzen voor de ZOOmeravond. U kunt de e-mailbevestiging met unieke barcode(s) naar iemand anders doorsturen.

WWW.RABOLEDENEXCLUSIEF.NL
Ik kan mijn inloggegevens Rabo Leden Exclusief niet (meer) vinden. Hoe kan ik nu kaarten voor de ZOOmeravonden reserveren?
Alle leden van Rabobank Rotterdam hebben via e-mail hun persoonlijke gebruikersnaam en wachtwoord voor Rabo Leden Exclusief ontvangen. Mochten deze gegevens niet meer bekend zijn, dan kunnen deze via de homepage opnieuw opgevraagd worden. Op de pagina www.raboledenexclusief.nl vindt u rechts bovenaan de link ‘Inlog vergeten?’. Hier kunt u uw gegevens invullen en ontvangt u zo spoedig mogelijk uw persoonlijke gegevens op het door u opgegeven e-mailadres. Aan de uitnodiging die u in juni heeft ontvangen, is een gepersonaliseerde link naar www.raboledenexclusief.nl toegevoegd. Wanneer u deze link gebruikt, is inloggen niet nodig en is een aantal persoonsgegevens al automatisch ingevuld.

Ik ben klant en lid van de Rabobank, maar heb geen inloggegevens voor Rabo Leden Exclusief.
Waarschijnlijk bent u klant en lid van een andere lokale Rabobank en niet van Rabobank Rotterdam. Iedere lokale Rabobank is verantwoordelijk voor haar eigen werkgebied en geeft op een eigen manier invulling aan het ledenwaarderingsprogramma. Alleen voor de klanten in Rotterdam, Capelle aan den IJssel, Schiedam en Vlaardingen biedt Rabobank Rotterdam binnen haar ledenprogramma (onder andere) toegang tot de Rabobank ZOOmeravonden in Diergaarde Blijdorp. Wij hebben geen inzage welke ledenaanbiedingen worden gedaan door andere lokale Rabobanken.

Ik heb kaarten besteld voor de Rabobank ZOOmeravonden via www.raboledenexclusief.nl, maar word niet doorgeleid naar de betaaloptie. Hoe moet ik nu de betaling doen?
U kunt het beste de kaarten opnieuw bestellen. Na opnieuw inloggen op www.raboledenexclusief.nl met uw persoonlijke gebruikersnaam en wachtwoord en klikken op de banner Rabobank ZOOmeravonden kunt u een nieuwe reservering plaatsen. Wacht wel even 20 minuten voordat u de bestelling opnieuw plaatst. Het systeem heeft namelijk even tijd nodig om te resetten.

Er is iets mis gegaan met de betaling via iDeal en nu kan ik niet meer op de bestelpagina komen.
U kunt het best de kaarten opnieuw bestellen. Na opnieuw inloggen op www.raboledenexclusief.nl met uw persoonlijke gebruikersnaam en wachtwoord en klikken op de banner Rabobank ZOOmeravonden kunt u een nieuwe reservering plaatsen. Wacht wel even 20 minuten voordat u de bestelling opnieuw plaatst. Het systeem heeft namelijk even tijd nodig om te resetten.

Ik wil de kaarten betalen met een rekening anders dan die van de Rabobank. Kan dat?
Wanneer u voor de betaling kiest voor een rekening anders die van die van de Rabobank, dient u in te loggen zoals u dat gewend bent bij de internetbankieromgeving van deze andere bank. Na inloggen volgen de stappen om de transactie via iDeal te voldoen.

Ik heb de mail met de bevestiging en e-ticket(s) niet meer in mijn e-mailbox. Kan ik deze bevestiging nogmaals opvragen?
Geen probleem. De Helpdesk kan de e-ticket(s) opnieuw naar u toesturen. Zij zijn op werkdagen van 09.00 tot 17.00 uur te bereiken via telefoonnummer (0800) 020 2730 of via e-mailadres zoomeravonden@dmdesk.nl.

Krijg ik een entreebewijs als ik bestel via www.raboledenexclusief.nl?
Wanneer u de bestel- en betaalprocedure via de website www.raboledenexclusief.nl heeft doorlopen, ontvangt u op het door u opgegeven e-mailadres een bevestiging met e-ticket(s). Deze e-ticket(s) kunt u bij de entree van Diergaarde Blijdorp laten scannen via uw smartphone of neem een geprint exemplaar mee voor toegang tot de Rabobank ZOOmeravond van uw keuze.

Ik heb de kaarten besteld en betaald, maar heb geen bevestiging ontvangen.
De Helpdesk kan u hierbij helpen en de e-ticket(s) nasturen. Zij zijn op werkdagen van 09.00 tot 17.00 uur te bereiken via telefoonnummer (0800) 020 2730 of via e-mailadres zoomeravonden@dmdesk.nl.

Kan ik buiten de online bestelmogelijkheden om toch aan kaarten komen?
Heeft u geen mogelijkheid om via de website kaarten te reserveren, neem dan contact op met de Helpdesk door een mail te sturen naar zoomeravonden@dmdesk.nl. Vermeld hierin de gewenste ZOOmeravond (18 juli of 22 augustus) en het aantal personen waarmee u de Rabobank ZOOmeravond wilt bezoeken (maximaal 4 personen)? Met deze bevestiging kunt u op de dag/avond zelf bij Diergaarde Blijdorp de kaarten ophalen en afrekenen bij de kassa aan de Océaniumzijde. Ook voor deze kaarten geldt een tarief van € 2,- per persoon.